Opererat mig!!

Nu har jag opererat mina närsynta ögon på http://www.koskela.com/ kan verkligen rekomendera dom ...
Opererade mig på torsdag operationen var helt smärtfri inga knivar, inga stick och obehagligheter..
Nu ser jag bra tycker jag, kan läsa texten på tvn=)
'Lägger in loe bilder på sötaste Emilsson...



En bild på Emil då vi var och lekte på förskolan som han börjar på i Augusti=)



En bild från Laponia då vi var på räkfrossa med jobbet i Maj.. Härligt!



Mina älsklingar på toa..



Badar på altanen

'

Äter glass hos farmor och farfar



Våran altan färdig byggs nästan.. Nu ska det bara byggas grindar och trappor och nästa år ska räcket målas vitt..




Se vilken vacker pojke.. Kan inte sluta stirra!



Mormor och Emil hjälps åt att städa.. Omäjligt att få en bild på ansiktet med min sega mobil kamera.. Måste köpa en kamera!!





Dukitg på att faxa

Kommentarer
Postat av: Malin & Oscar

Åhh, vad kul med uppdatering :)

Skönt att ögonoperationen gick bra! Otroligt hur mycket dom kan fixa idag.



Fina bilder på Emil.

2009-06-16 @ 20:02:57
Postat av: Marie

Jo, tack eller vad man ska säga =) Jag längtar verkligen till junior har tänkt komma sig ut, man börjar vara less magen. Men känslorna varierar från dag till dag, ibland är det rätt mysigt ändå =) Det var verkligen ett tag sedan man hörde från dig, såg din karl köra buss i fredags?!! så kom att tänka på hur ni har det... Hoppas allt är väl. Kram/Marie

2009-06-16 @ 20:46:17
URL: http://minivampyren.blogg.se/
Postat av: Madelene

Kikar runt lite! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0